ОФІЦІАНТ

o

На підприємствах ресторанного господарства працює багато фахівців, але обличчя ресторану — офіціант.
Сутність професії зобов’язує офіціанта сприяти створенню в ресторані вільної, невимушеної обстановки, у якій кожен відвідувач відчував би себе бажаним гостем.
Офіціант – це одночасно і психолог, і дипломат, і навіть актор. Він має бути професіоналом, знати свою справу, чуйним, піклуватись про відвідувачів; ерудитом, гурманом, знавцем етикету, екскурсоводом, театралом, книголюбом, загалом, культурною людиною.
С правжній офіціант уважний, але ненав’язливий, неметушливий; тримається вільно і невимушено.
Офіціант повинен володіти технікою обслуговування, бути фізично витривалим і при цьому елегантно одягненим, мати добрі манери, слух і правильну дикцію.
Після закінчення курсу навчання випускники ліцею будуть вміти підготувати  торговельний зал до обслуговування споживачів, здійснювати подавання різноманітних страв і напоїв, обслуговувати бенкети та тематичні заходи, святкові вечори.
Отримавши диплом кваліфікованого робітника з професії офіціант, випускники ліцею працюють в ресторанах Харкова: ”Метрополь”, “Біржа“,  “Райский уголок“,  “Райський сад“, “Давідофф“.