ВИХОВНА РОБОТА

     Головна мета навчально–виховної роботи в ліцеї є виховання повноцінної особистості, яка цінує національну і особисту гідність, совість і честь.

     Виховання органічно поєднане з навчальним процесом, оволодінням обраною професією, соціальним досвідом, багатством духовної культури народу, формування рис громадянина України.

     Саме нині дуже важливим є формування у учнів почуття національної гідності та гордості за Україну. Виховання передбачає глибоке розуміння викладачами, майстрами в/н, класними керівниками характерних рис, індивідуальних особливостей учнів, поваги до них, турботи про розвиток здібностей учнів, формування їх смаків.

     У навчально-виховному процесі домінує атмосфера співробітництва, правильного розуміння стосунків педагогів та учнів. З цією метою приділяється велика увага активності учнів, стимулюється самодіяльна їх творчість.

     З громадського виховання в ліцеї практикуються конкурси козацького прапору та маршу, урочисті вечори до знаменних дат, свята рідної мови, заняття клубів за інтересах. Багато заходів проводиться в плані творчого розвитку особистості: дослідницька робота учнів, брейн-ринги, КВК.

     В ліцеї традиційними стали свято української писемності і мови, Шевченківське свято, Свято Матері, Свята Маслениці тощо.

     Училище є постійний призер обласних оглядів — конкурсів технічної та декоративно – прикладної творчості за тематикою «Незалежна, вільна, творча – свята Україна» та інші.

     Також учні ліцею щорічно приймають участь у різноманітних колективних творчих справах, традиційних конкурсах, оглядах, ток-шоу, концертах, тематичних та літературних вечорах, спортивно-масових заходах.

     Виховний процес в ліцеї проводиться відповідно до річного і щомісячного планів роботи педагогічного колективу.

     В ліцеї працюють гуртки художньої самодіяльності, технічної творчості та спортивні.. В основу виховної діяльності учнівського колективу покладено виховання національної культури, мистецтва, традицій та звичаїв українського народу, забезпечення всебічного розвитку особистостей учня в процесі навчання та виховання в них національної свідомості, виховання та розвиток потреби у здоровому способі життя, правове, трудове та економічне виховання.